קושיקל
מוכן ב11 דק.
מנות2
ציון בריאות71
מגזין

שיפודי סלמון וצדפות עם Romesco

שיפודי סלמון וצדפות עם Romesco
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? שיפודי סלמון וצדפות עם Romesco יכולים להיות מתכון מדהים לנסות. מנה אחת מכילה 446 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 31 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פילה סלמון, עגבניות שרי, חומץ שרי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 14 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה האירופאית הזאת. נסו שיפודי סלמון וצדפות עם רוטב Romesco, שיפודי סלמון עם רוטב Romesco, ו שיפודי שרימפס עם רוטב Romesco (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה GEN5. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.