קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

שיפודי עוף בסגנון יוקטן עם פפאיה-סלסה טומטילו

שיפודי עוף בסגנון יוקטן עם פפאיה-סלסה טומטילו
שיפודי עוף בסגנון יוקטן עם פפאיה - Tomatillo Salsan הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 33 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 315 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. אם יש לכם דבש, מלח, פפאיה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו Yucatán-סלסה Habanero בסגנון, שיפודי עוף בגריל יוקטן, ו שיפודי עוף במרינדה יוקטן עם רוטב שומה בצ'ילה-אדום בוטנים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא EnRoute יקב Les Pommiers פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.