קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מגזין

שיפודי שרימפס ליים קוקוס

שיפודי שרימפס ליים קוקוס
שיפודי שרימפס ליים קוקוס הוא איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 175 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו חלב קוקוס, זנגביל, מיץ ליים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי לנצל את גרידת הסיד אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות מרמלדה כתומות עם ציפוי גרידת תפוז כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 35%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: שיפודי שרימפס ליים קוקוס, שיפודי עוף ליים קוקוס, ו שיפודי שרימפס ליים צ'ילה.

הוראות

1
בקערה בינונית שלבו ג ' ינג ' ר, שום, גרידת ליים ומיץ וחלב קוקוס.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
גרידת לייםגרידת ליים
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הוסף שרימפס, לזרוק את המעיל, ואת צמרמורת, מכוסה, לפחות 1 שעה עד 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
3
בינתיים, להשרות שיפודים במים. הכן גריל לחום גבוה (450 עד 550; אתה יכול להחזיק את היד שלך 5 פנימה. מעל בישול באח רק 2 עד 4 שניות). דחפו 2 או 3 שרימפס על כל שיפוד בצורת" ג " (דרך כל קצה); מבשלים, הופכים פעם אחת, עד שהבשר פשוט הפך ורוד וחרוך מעט, כ -3 דקות מכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
גרילגריל
4
מסדרים שיפודים על מגש הגשה ומפזרים באופן שווה מלח, סחיטת מיץ ליים וקוקוס.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
קוקוסקוקוס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
5
מגישים עם טריזי ליים נוספים בצד.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מייסארן ארשין פינו גרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
מיסארה ארשין פינו גרי
מיסארה ארשין פינו גרי
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, מברך את החיך שלך עם תווים של דשא חתוך ביום חם. היין מעוגן בחומציות חדה, אבל לא כל כך כדי לגבור על מתיקות חולפת של מתיקות שמשאירה אותך מחייך. לארשין אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון תכשירים של דגים, עופות ובשר חזיר.