קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות31
מגזין

שמיר לבנבן עם סלק, חזרת ועשבי תיבול טריים

שמיר לבנבן עם סלק, חזרת ועשבי תיבול טריים
Quenelles Whitefish עם סלק, חזרת, ועשבי תיבול טריים הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. והוא יספק כ 36 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 17 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 123 קלוריות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך מי קרח, סלק, גבעולי סלרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: חזרת טרייה עם סלק, חזרת עשוי סלק-טרי--, ו דג לבן פשוט עם לימון ועשבי תיבול.

הוראות

1
הכן את הסלק: מחממים תנור ל 35
מרכיבים שתצטרך
סלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילובסלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילוב
ציוד שתשתמש בו
לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
לזרוק סלק עם שמן 3/4 כפית מלח בקערה בינונית. מסדרים סלק על תבנית אפייה מעוטרת; מכסים בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
סלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילובסלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילוב
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
3
אופים עד סלק הם מאוד רך כאשר פירסינג עם קצה הסכין, 45 עד 50 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילובסלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילוב
ציוד שתשתמש בו
לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
4
בואו מגניב 10 דקות; לקלף.
5
חותכים לקוביות 1/4 אינץ', ולהעביר לקערה בינונית.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
6
מוסיפים חומץ, וזורקים; מתבלים במלח. מכסים, ומקררים עד מוכן לשימוש (עד 2 ימים).
מרכיבים שתצטרך
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
(צינור גדול)(צינור גדול)

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה קרפיון עור, לחתוך לחתיכות 3 אינץפילה קרפיון עור, לחתוך לחתיכות 3 אינץ31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קלופים וחותכים לחתיכות 1 אינץגזר, קלופים וחותכים לחתיכות 1 אינץ2גבעולי סלרי, לחתוך לחתיכות 1 אינץגבעולי סלרי, לחתוך לחתיכות 1 אינץ1צביטהקמצוץ של מלח גסקמצוץ של מלח גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח גס, בתוספת 3/4 כפיתמלח גס, בתוספת 3/4 כפית36ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גסמלח גס750mLsבקבוק יין לבן יבשבקבוק יין לבן יבש2largesביצים, בתוספת 2 חלבונים גדוליםביצים, בתוספת 2 חלבונים גדולים2קילוגרםעצמות דגים (מתוך דג לבן, פייק, או קרפיון, או שילוב), שטוף היטבעצמות דגים (מתוך דג לבן, פייק, או קרפיון, או שילוב), שטוף היטב1חבורהעירית טרייה (כ 12), לחתוך לחתיכות 1 אינץעירית טרייה (כ 12), לחתוך לחתיכות 1 אינץ2קבוצותשמיר טרי, מופרד לתוך גבעולים קטניםשמיר טרי, מופרד לתוך גבעולים קטנים2קבוצותפטרוזיליה טרייה בעלת עלים שטוחים, מופרדת לנתיבים קטניםפטרוזיליה טרייה בעלת עלים שטוחים, מופרדת לנתיבים קטנים6sprigsפטרוזיליה טרייה שטוחהפטרוזיליה טרייה שטוחה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזרת מגוררת טריה מגוררת היטבחזרת מגוררת טריה מגוררת היטב8sprigsחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמי קרחמי קרח1(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי3(חוֹרֶף)1 כף חומץ שרי או מיץ לימון1 כף חומץ שרי או מיץ לימון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה פייק עור, לחתוך לחתיכות 3 אינץפילה פייק עור, לחתוך לחתיכות 3 אינץ31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרסלק אדום, גבעולים וירקות הוסרוסלק אדום, גבעולים וירקות הוסרו1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1(יכול להיות או להרחיק)פלפל לבן טחון טריפלפל לבן טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבןחומץ יין לבן2(חוֹרֶף)חומץ יין לבןחומץ יין לבן567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה דג לבן עור, לחתוך לחתיכות 3 אינץפילה דג לבן עור, לחתוך לחתיכות 3 אינץ1( חצילים)בצל צהוב, קצוץ גסבצל צהוב, קצוץ גס31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצלים צהובים, קלופים ורבעיםבצלים צהובים, קלופים ורבעים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 46 דולר.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.