קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

שעועית אדומה צ'ילי עם חזיר

שעועית אדומה צ'ילי עם חזיר
צ'ילי שעועית אדומה קריבי עם חזיר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 486 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון במרכז אמריקה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך שיני שום, רוטב סויה, רוטב צדפות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האורז מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו בשר חזיר קל ושלוש שעועית צ'ילי, שעועית נועזת וצ'ילי חזיר, ו חזיר אדום חריף ושעועית צ'ילי (מתכונים דומים).

מרכיבים

439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שימורי שעועית אדומה, שטוף סחוטשימורי שעועית אדומה, שטוף סחוט397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות (להשאיר שלם או מחית במעבד מזון)עגבניות חתוכות לקוביות (להשאיר שלם או מחית במעבד מזון)2(חוֹרֶף)שמן achiote (שמן achiote) או 2 כפות שמן צמחי (שמן achiote)שמן achiote (שמן achiote) או 2 כפות שמן צמחי (שמן achiote)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף או 1 1/4 מרק ירקות כוסותמרק עוף או 1 1/4 מרק ירקות כוסות1פלפלים חריפים או פלפל חלפיניו 1, זרע וטחוןפלפלים חריפים או פלפל חלפיניו 1, זרע וטחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר מבושל, קוביותחזיר מבושל, קוביות6ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל, להגשה (עם תירס)אורז מבושל, להגשה (עם תירס)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש או 1 1/4 כוסות בירהיין לבן יבש או 1 1/4 כוסות בירה11 קילו קישואים,פשטידת דלעת תבלין או 1 כפית אבקת תבלינים סינית חמש או 1/2 כפית קינמון טחון ו 1/4 כפית ג'ינג'ר טחון ו 1/4 כפית אגוז מוסקט טחוןפשטידת דלעת תבלין או 1 כפית אבקת תבלינים סינית חמש או 1/2 כפית קינמון טחון ו 1/4 כפית ג'ינג'ר טחון ו 1/4 כפית אגוז מוסקט טחון2sprigsטימין טרי או 1 כפית טימין מיובשטימין טרי או 1 כפית טימין מיובש2שיני שום, כתוששיני שום, כתוש2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סופריטו (סופריטו (דייזי מרטינז)) או בצל 1, קצוץ דק (סופריטו (דייזי מרטינז))רוטב סופריטו (סופריטו (דייזי מרטינז)) או בצל 1, קצוץ דק (סופריטו (דייזי מרטינז))2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים אדומים!עדשים אדומים!1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב צדפות (אופציונלי)רוטב צדפות (אופציונלי)6ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(יכול להיות או להרחיק)סוכר (או 1 מנות splenda)סוכר (או 1 מנות splenda)

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Campo Viejo Cava Brut rosé עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Campo Viejo Cava Brut Rose
Campo Viejo Cava Brut Rose
צבע ורוד נוצץ. נעים וחזק על האף עם נוכחות חזקה של פירות יער אדומים בשלים. עם יש תחושה מעוגלת, נעימה בפה.