קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות2
ציון בריאות77
מגזין

שפמנון מטוגן ומעליו רוטב סרטנים או גרטן

שפמנון מטוגן ומעליו רוטב סרטנים או גרטן
שפמנון מטוגן בציפוי רוטב סרטנים או גרטן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 92 גרם חלבון, 86 גרם שומן, ובסך הכל 2261 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם בצל ירוק, שום מגורען, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בקמח אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם טארט תפוחים עם רוטב קרמל כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 86%. ציון זה מצוין. נסו אטופי סרטנים, שפמנון מטוגן, אורז, אספרגוס בגריל ולחם תירס, לחם תירס גבינת ג'לפנו סרטנים בציפוי אטופי סרטנים, ו שפמנון מטוגן עם רוטב תאילנדי שמנת עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
לרוטב: במחבת עם תחתית כבדה על אש בינונית ממיסים את החמאה ומקפיצים את הבצל, הפלפלים והשום עד שהם נבולים.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הקמח ומערבבים עד להשגת רוקס בלונדיני, כ -2 דקות. מערבבים פנימה את הסוכר, בסיס העוף, בסיס הסרטנים, השום המגורר, הבזיליקום, הפלפל השחור, פלפל הקאיין והטימין.
מרכיבים שתצטרך
שום מגורעןשום מגורען
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפל שחורפלפל שחור
בסיס עוףבסיס עוף
באזיל!באזיל!
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
טימיןטימין
בסיסבסיס
סרטןסרטן
3
מוסיפים את החלב והיין ומבשלים על אש בינונית עד שהחלב מסמיך תוך ערבוב מתמיד כ-6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ייןיין
4
מוסיפים את הגבינה ומערבבים עד שהגבינה נמסה ומשתלבת במלואה ברוטב.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
רוטברוטב
5
מוסיפים את זנבות הסרטנים ומבשלים עד לחימום, כ -4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זנבות סרטניםזנבות סרטנים
6
מוסיפים את הבצל הירוק ממש לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
1
מפזרים את השפמנון בתיבול קריאולי. בקערה קטנה מקציפים את הביצים ומוסיפים את החלב. מצפים את השפמנון בקמח וטובלים בתערובת החלב / ביצה, ואז מצפים בקמח תירס.
מרכיבים שתצטרך
תיבול קריאוליתיבול קריאולי
קמח תירסקמח תירס
שפמנוןשפמנון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
חלבחלב
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים את השמן ל -350 מעלות צלזיוס במחבת גדולה. מטגנים את השפמנון עד להזהבה, 7 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שפמנוןשפמנון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מגישים את השפמנון עם רוטב הסרטנים.
מרכיבים שתצטרך
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
שפמנוןשפמנון
רוטברוטב

מרכיבים

113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינה אמריקאית, קוביותגבינה אמריקאית, קוביות5(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זרעי כותנה לטיגוןשמן זרעי כותנה לטיגון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה שפמנוןפילה שפמנון0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1(חוֹרֶף)בסיס עוףבסיס עוף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה1(חוֹרֶף)בסיס סרטניםבסיס סרטנים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זנבות סרטנים מקולפיםזנבות סרטנים מקולפים2ריבס, קצוץ טרי או קפואתיבול קריאולי, לפי הצורךתיבול קריאולי, לפי הצורך0(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1צביטהקמצוץ טימין מיובשקמצוץ טימין מיובש2ביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח5(חוֹרֶף)קמחקמח0(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון0(חוֹרֶף)חמוצים כשריםחמוצים כשרים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2(חוֹרֶף)בצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

שפמנון עובד ממש טוב עם פינו נואר, פינו גריגיו וגרואנר וולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרזדנר וולטינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים מאוד כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא רוח רפאים פינס סונומה מחוז מונטריי מחוז פינו נואר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
רוח רפאים פינס סונומה מחוז מונטריי מחוז פינו נואר
רוח רפאים פינס סונומה מחוז מונטריי מחוז פינו נואר
קפה, שזיף, רימון