קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

שרימפס בגריל "מרגריטה" עם אבוקדו ועגבניות גן

שרימפס בגריל
שרימפס בגריל "מרגריטה" עם אבוקדו ועגבניות גן עשוי להיות מה שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 433 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך אבוקדו, שרימפס בקליפה, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו מרגריטה שרימפס עם ממרח אבוקדו בגריל, דבש ליים שרימפס בגריל טאקו עם סלט מרגריטה, ו Huaraches עקף עם שעועית מטוגנת צ'וריסו, עגבניות, אבוקדו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות קפוסלדו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.