קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

שרימפס בסגנון קנטונזי וכרוב נאפה

שרימפס בסגנון קנטונזי וכרוב נאפה
שרימפס בסגנון קנטונזי וכרוב נאפה נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 173 קלוריות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מרק עוף דל נתרן, שום בבקבוק, בצל ירוק לחתוך באלכסון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. נסו שרימפס עם כרוב נאפה וג'ינג'ר, שרימפס ג'ינג'ר בכרוב נאפה, ו שרימפס מרטיני עם כרוב נאפה כרוב סלט (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 6 מרכיבים בקערה קטנה; מערבבים עם מקציף.
2
מחממים ווק או מחבת על חום גבוה.
3
מוסיפים שמנים למחבת; מערבולת למעיל.
4
להוסיף שרימפס; מוקפץ 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים ג ' ינג ' ר ושום; מוקפץ 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים תערובת מרק למחבת; מביאים לרתיחה. מבשלים 2 דקות או עד שהתערובת מתעבה. מערבבים כרוב; לבשל 1 דקה. למעלה עם בצל.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Maysaran Arsheen פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.