קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות22
מגזין

שרימפס וירקות בסגנון Cajun

שרימפס וירקות בסגנון Cajun
שרימפס וירקות בסגנון Cajun עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 368 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 7g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לכם שיני שום, שרימפס, תיבול קריאולי ללא מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. מתכונים דומים: שרימפס וגריסים בסגנון Cajun, שרימפס פולנטה בסגנון Cajun, ו גריל Cajun השראה עם ירקות קיץ, שרימפס, נקניק ושפמנון.

הוראות

1
שמן חום במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים שום, פלפל ובצל; מטגנים 3 דקות או עד למכרז. מערבבים בקמח ותבלינים קריאולית; לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן. להפחית את החום בינוני; להוסיף שרימפס, מרק, ורוטב חם. מבשלים, חשוף, 5 דקות או עד תערובת שרימפס מתעבה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
תיבול קריאוליתיבול קריאולי
פלפלפלפל
רוטב חריףרוטב חריף
שוםשום
שרימפסשרימפס
מרקמרק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
3
מגישים על אורז מבושל חם.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
4
מפזרים פטרוזיליה לפני ההגשה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות אספרטו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.