קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

שרימפס ורוטב חום עם פירה תוצרת בית

שרימפס ורוטב חום עם פירה תוצרת בית
צריך רוטב ללא גלוטן? שרימפס ורוטב חום עם פירה תוצרת בית יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. מנה אחת מכילה 312 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור חג ההודיה. 540 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. אם יש לך קורנפלור, זר מטבח, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו פירה עם רוטב עגבניות, רוטב המבורגר ופירה, ו עוף עם פירה ורוטב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.