קושירגיל
מוכן ב23 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

שרימפס מוקרם קוקוס

שרימפס מוקרם קוקוס
שרימפס קוקוס שמנת יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 503 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 23 דקות. לכו לחנות ותביאו שרימפס, בצל ירוק, כוסברה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. , שהוא מוצק. נסו שרימפס מוקרם קוקוס על קישואים "פסטה", סגנון מזנון שרימפס מוקרם קוקוס [וידאו HD], ו שרימפס קוקוס עם רוטב טבילה מנגו שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל אורז על פי הוראות החבילה, השמטת מלח ושומן.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
מלחמלח
2
מחממים מחבת לא דביקה גדולה המצופה בריסוס בישול על חום בינוני-גבוה; מוסיפים פלפל ו-4 המרכיבים הבאים. סאוט 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פלפלפלפל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים חלב קוקוס, שרימפס ומלח; מבשלים מעל חום בינוני 7 עד 8 דקות או עד שרימפס נעשים( לא להרתיח), ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
שרימפסשרימפס
מלחמלח
4
מניחים 3/4 כוס אורז על כל אחד 4 צלחות הגשה; תערובת שרימפס כפית באופן שווה על אורז. לסחוט רבע ליים 1 על כל מנה ומפזרים כוסברה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שרימפסשרימפס
לייםליים
אורזאורז

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות אספרטו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.