קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

שרימפס מושחרים של Regal Alaskan או הליבוט

שרימפס מושחרים של Regal Alaskan או הליבוט
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? השרימפס המושחר של ריגל אלסקה או הליבוט יכול להיות מתכון עצום לנסות. המתכון הזה מכסה %72 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 1940 קלוריות, 194 גר' של חלבון, ו 119 גרם שומן. גשו לסופר וקנו עלי טימין, פפריקה, רוטב הולנדז, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו הדרים הליבוט, לזניה הליבוט באלסקה, ו טאקו הליבוט אלסקה (מתכונים דומים).

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1WES E אומנויות השפה האנגליתהשחרת תיבולהשחרת תיבול113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה מומסת (או יותר)חמאה מומסת (או יותר)11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזיר, חתוך לקוביותחזיר, חתוך לקוביות11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הליבוט פילה (או מספיק כדי להאכיל את הקהל שלך)הליבוט פילה (או מספיק כדי להאכיל את הקהל שלך)1חבילהרוטב הולנדז (מוכן)רוטב הולנדז (מוכן)11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1(יכול להיות או להרחיק)עלי אורגנועלי אורגנו3(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי3(חוֹרֶף)(צינור גדול)(צינור גדול)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס או 1 סרטנים lb (מספיק כדי להאכיל את הקהל שלך)שרימפס או 1 סרטנים lb (מספיק כדי להאכיל את הקהל שלך)1(יכול להיות או להרחיק)עלי קורניתעלי קורנית596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות, חתוכות לקוביותעגבניות, חתוכות לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנטה Margherita פינו Grigio. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.