קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות55
מגזין

שרימפס קוקוס

שרימפס קוקוס
שרימפס קוקוס דורש על 25 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 2461 קלוריות, 59 גרם חלבון ו 147g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %56 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. אם יש לך ביצה, רוטב, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, וזה נהדר. נסו קוקוס Laksa עם שרימפס (קוקוס-קארי מרק אטריות עם שרימפס), Moilee שרימפס קראלה (שרימפס בקארי ומרק קוקוס), ו שרימפס קוקוס בקתת סרטנים - זוהי דרך מרעננת להכין שרימפס, לא לפספס את זה עבור טעם טרופי נפלא (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chehalem 3 כרם פינו גרי. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.