קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות1
ציון בריאות35
מגזין

שרימפס קוקוס עם Purée פלפל מתוק אננס

שרימפס קוקוס עם Purée פלפל מתוק אננס
שרימפס קוקוס עם פירה פלפל אננס מתוק דורש סביב 35 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 2030 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 162 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך כוסברה, סוכר, עלה מנטה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. וזה טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מחית קוקוס בטטה, שרימפס פלפל שחור עם" מיובש בשמש " אננס, ו שיפודי שרימפס קוקוס.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אלזס וילם פינו גרי ריזרב. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.