קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

שרימפס קוקוס פריך

שרימפס קוקוס פריך
שרימפס קוקוס פריך יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 708 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 38 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא יוגורט, מיץ ליים, אבקת קארי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. נסו שרימפס קוקוס פריך, שרימפס קוקוס פריך, ו שרימפס קוקוס פריך (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור הילדים: במעבד מזון, דופק יחד קוקוס ופירורי לחם עד הקוקוס הוא בחתיכות קטנות; להעביר לקערה רדודה, ולפזר קומץ על תבנית אפייה. תניח בצד. בקערה רדודה נוספת, הכה קלות את החלבונים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין פינו גריג ' יו FitVine עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.