קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

שרימפס קריאולי Rémoulade מעל תינוק ארוגולה

שרימפס קריאולי Rémoulade מעל תינוק ארוגולה
Rémoulade שרימפס קריאולית מעל ארוגולה התינוק דורש בערך 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 4 . במנה עיקרית זו יש 171 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם טימין, בצל ירוק, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. עם כפית ציון של 49% המנה הזאת די טובה. נסו סלט שרימפס בגריל עם כתום, עולש, תינוק ארוגולן ורדיקיו, פסטה מהירה עם שרימפס, זית ירוק, כתום ותינוק ארוגולה, ו רוטב רימולייד קריאולי (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין שרימפס, לשלב את 6 החומרים הראשונים בסיר גדול; להביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הוסף שרימפס; לבשל 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
3
מסננים; לשטוף עם מים קרים עד מגניב.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4
ניקוז; להשליך עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
5
כדי להכין רוטב, לשלב בצל ירוק הבא 9 מרכיבים (דרך 1/8 כפית מלח) בקערה גדולה; להוסיף שרימפס, משליך למעיל. כיסוי; צמרמורת 20 דקות. סדר 1 ארוגולה כוס על כל אחד 4 צלחות סלט; העליון כל מנה עם תערובת שרימפס 1/2 כוס.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוגולה התינוקארוגולה התינוק1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל קריאוליחרדל קריאולי11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק3(חוֹרֶף)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון1(יכול להיות או להרחיק)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)מיונז דל שומןמיונז דל שומן11 קילו קישואים,לתיבול בשרלתיבול בשר11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים2(חוֹרֶף)בצל מתוק קצוץ דקבצל מתוק קצוץ דק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן11 קילו קישואים,חומץ יין לבןחומץ יין לבן1(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.