קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

שתי גבינות גריסים

שתי גבינות גריסים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל שתי גבינה שיבולת שועל. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 15 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 360 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חמאה, מלח, גריסים לבישול מהיר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: צ'ופ עגל של האנטר עם גריסים גבינה דרומיים: Jaegerschnitzel עם גריסים גבינה דרומיים, גרגירי גבינה, ו גרגירי גבינה.

הוראות

1
מביאים מים ומלח לרתיחה ב 3 qt. סיר.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
לטאטא גרגרים; להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים 5 עד 6 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מסירים מחום ומערבבים גבינת צ ' דר, גבינת פרמזן וחמאה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
חמאהחמאה
4
מפזרים פלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. ה-Weingut Darting Durkheimer Nonnengarten Riesling Kabinett (1 ליטר) עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Weingut Darting Durkheimer Nonnengarten Riesling Kabinett (1 ליטר)
Weingut Darting Durkheimer Nonnengarten Riesling Kabinett (1 ליטר)
Durkheimer Hochbenn Kabinett ריזלינג הוא יין מחניק ועשיר. יש השערה קלה של בוטרייטיס, וכמה טאנינים דביקים, אבל ההשפעה הכוללת נמכרת ומוצקה