קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

תבשיל

תבשיל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל תבשיל. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון יש 238 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מן Foodista דורש צלי בקר, רוטבגס, בצל, ורוטב ווסטרשייר. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ בסביבות 45 דקות. וזה טוב. נסו תבשיל טבעוני ברזילאי עשיר עם כרובית, קשיו ונזיד חלב קוקוס, תבשיל קיץ הודי: דלעת סקווש, קוקוס ונזיד עדשים, ו תבשיל Kafta (תבשיל קציצה מזרח תיכוני) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בבישול האיטי שלי אני מוסיף שאריות צלי בקר, לחתוך בכמויות קטנות. אני מוסיף: 2 לפת צהובה טרייה 1 lg. בצל 2 כפית. רוטב ווסטרשייר 1/4 כפית. אבקת צ ' ילי 2 מפרץ משאיר 2 כפות. בסיס מרק טעם בקר 1/2 כרוב בגודל בינוני, מלח מגורר, פלפל ומלח מתובל, לטעום 3 חופנים של שעורה
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים מים כדי לכסות ירקות. אני מסובב את התנור האיטי שלי גבוה כדי לחמם אותו ואז אני מנמיך אותו לרתיחה. אני מבשל את התבשיל במשך 10 שעות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

סטו עובד ממש טוב עם קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לנזיד בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. הבריכה העגולה כית ' וקין קברנה סוביניון (מגנום) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 90 דולר לבקבוק.
אגם עגול כית וקין קברנה סוביניון (מגנום)
אגם עגול כית וקין קברנה סוביניון (מגנום)
מזמין ונגיש, זר מכין את החיך עם ניחוחות של דובדבן היובל, פירות יער אדומים מאובקים קקאו, רמזים עדינים של תבלין. פרי אדום מונע, את מסז כניסה גמיש עם הערות בהירות של דובדבן טרי וליקריץ, מיד מוביל לתוך כהה יותר, הערות בשרניות. זה קברנה בעל גוף מלא מראה איזון יפה של פירות, חומצה, תבלין, טאנין. הערות אדמתיות של רצפת יער, שוקולד מריר, ומרווה משתהות לסיום מלא, אך רך להפליא.תערובת: 85% קברנה סוביניון, 10% פטיט ורדו, 3% מלבק, 2% פטיט סירה