קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

תבשיל אנצ'ילדה מבושל לאט

תבשיל אנצ'ילדה מבושל לאט
תבשיל אנצ'ילדה מבושל לאט הוא מנה עיקרית מקסיקנית. מתכון זה מכין 4 מנות עם 902 קלוריות, 48 גרם חלבון, ו 57 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם קרם מרוכז של מרק בצל, גבינת צ'דר, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה מושלם עבור סתיו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו -20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 55%. מתכונים דומים: ארוחת ערב אנצ'ילדה מבושלת לאט, מרק אנצ'ילדה עוף מבושל לאט, ו מרק אנצ'ילדה עוף מבושל לאט.

הוראות

1
במחבת מבשלים בקר על אש בינונית עד שכבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה רוטב אנצ ' ילדה, מרק ומלח.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אנצ ' ילדהרוטב אנצ ' ילדה
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
ב-3 קו-טי. סיר איטי, שכבה שליש מתערובת הבקר, הטורטיות והגבינה. חזור על השכבות פעמיים. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 6-8 שעות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז פאלקום נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. שמורת שאמוני פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 54 דולר לבקבוק.
שמורת צ ' מוניקס פינו נואר
שמורת צ ' מוניקס פינו נואר
שמורת פינו נואר של שאמוני מציגה צבע אדום אודם, עם תווים של דובדבן, פירות יער אדומים פראיים, פלפל שחור כתוש, קינמון וסיגליות על האף. למרות המשרד במבנה אינטנסיבי ב הטעם, המרקמים רכים ועגולים, מתרחבים עם הזמן לשפע ואורך יוצאי דופן על החיך. זה צריך להגיע לשיא שלה בערך 5-8 שנים לאחר שחרורו.