קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות37
מגזין

תבשיל ארוחת ערב צלע חזיר

תבשיל ארוחת ערב צלע חזיר
תבשיל ארוחת ערב צלע חזיר יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 607 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לכם בצל מטוגן צרפתי, קרם מרוכז של מרק פטריות, שעועית חבילה רופפת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו ארוחת ערב צלע חזיר, ארוחת ערב צלע חזיר לשניים, ו ארוחת ערב צלע חזיר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה שמורת 7cellars Elway עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.