קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות82
מגזין

תבשיל בקר לבבי

תבשיל בקר לבבי
תבשיל בקר לבבי דורש כ-3 שעות ו-15 דקות מתחילתו ועד סופו. מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.71 דולר למנה. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מכיל 364 קלוריות, 30 גרם חלבון ו-6 גרם שומן למנה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזו. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לסתיו. אם יש לכם מלח, גזר, עד 5 סלרי וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון מעולה של 88%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם תבשיל בקר לבבי, תבשיל בקר לבבי ותבשיל בקר לבבי.

הוראות

1
ב-4 qt. תנור הולנדי או תבנית אפייה, שכבת 12 המרכיבים הראשונים; יוצקים מיץ עגבניות על הכל. מכסים ואופים ב-325 מעלות למשך 3 שעות, תוך ערבוב מדי פעם, או עד שהבשר והירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
מוציאים עלי דפנה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת

יין מומלץ: שיראז, קברנה סוביניון, Malbec

ניתן לשלב תבשיל בקר עם שיראז, קברנה סוביניון ומלבק. יינות אדומים בעלי גוף מלא אלו הם הליווי המושלם לתבשיל בקר לבבי. הריזלינג היבש של Red Tail Ridge Estate עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Red Tail Ridge Estate ריזלינג יבש
Red Tail Ridge Estate ריזלינג יבש
ניחוחות של מיץ ליים, לימון מאייר, נקטרינה וג'ינג'ר מסוכר. תווים מינרליים רכים יותר עם וניל ואגס עלום ואחריהם מעט פירות ים. בחיך, יותר פירות ליים ואבן נוכחים, יחד עם אננס מיובש, חמוציות לבנות ונגיעות של תבלינים חומים. החומציות פוגעת באמצע החך, מרימה את המרקם ממלא הפה ומרחיבה את הגימור עם פרחים לבנים וגויאבה.