קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות8
ציון בריאות53
מגזין

תבשיל בקר קלאסי

תבשיל בקר קלאסי
נזיד בקר קלאסי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 29 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 317 קלוריות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 3 שעות. גשו לסופר וקנו תמרים ללא חיטה, גבעולי סלרי, בזיליקום ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו תבשיל בקר קלאסי, תבשיל בקר קלאסי, ו תבשיל בקר קלאסי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור שלך ל 177°.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. לצרוב את קוביות הבשר עד השחמה על כל sides.In קערה נפרדת, לשלב את עגבניות משומר, רוטב עגבניות, רוטב סויה, רוטב ווסטרשייר, מלאי בשר, בזיליקום, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
עגבניות שימוריםעגבניות שימורים
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
מלאי בשרמלאי בשר
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
מערבבים היטב.
4
מניחים את הבשר והירקות במחבת צלייה, ושופכים את תערובת העגבניות מעל.לכסות ולאפות במשך 45 דקות. להפחית את החום עד 121° ואופים במשך 2 שעות או עד הבשר הוא מאוד רך למזלג. למרוח מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה אפייה גדולים (על לחתוך לשמוניםתפוחי אדמה אפייה גדולים (על לחתוך לשמונים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשר ללא שומן (כוח כפול)מלאי בשר ללא שומן (כוח כפול)425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שלמותעגבניות שלמות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית או קנולהשמן זית או קנולה81 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל צהוב, קצוץ דקבצל צהוב, קצוץ דק4largesגבעולי סלרי, לחתוך לחתיכות 2 אינץגבעולי סלרי, לחתוך לחתיכות 2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עין של צלי עגול, חתוך לקוביות 2 אינץעין של צלי עגול, חתוך לקוביות 2 אינץ4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1פלפל ירוק, פרוספלפל ירוק, פרוס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל פרוסבצל פרוס8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל, לפי הטעםמלח ופלפל, לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה או תמרים ללא חיטה (ללא גלוטן)רוטב סויה או תמרים ללא חיטה (ללא גלוטן)11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר