קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות64
מגזין

תבשיל דגים בסגנון פורטוגזי

תבשיל דגים בסגנון פורטוגזי
תבשיל דגים בסגנון פורטוגזי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 497 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך כוסברה, פפריקה, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. 17 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. מתכונים דומים: תבשיל דגים פורטוגזי, תבשיל דגים פורטוגזי, ו עוגות דגים, בסגנון פורטוגזי.

הוראות

1
חום 2 כפות שמן זית בסיר בינוני על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיף את עלי המפרץ ופפריקה ומבשל, ערבוב, 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
פפריקהפפריקה
3
מוסיפים את הבצל, פלפל, עגבניות, שום ו 2 כפות של כוסברה; מתבלים במלח ופלפל. מכסים ומבשלים עד שהירקות מתרככים, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפלפלפל
ירקירק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
בצלבצל
4
הוסף 1 כוס מים ולהפחית את החום בינוני נמוך. מתבלים את הדגים במלח ופלפל, ואז מקננים את החלקים בין הירקות במחבת. מכסים ומבשלים עד הדג הוא רק מבושל דרך, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
מיםמים
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מחלקים את התבשיל בין קערות.
מרכיבים שתצטרך
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
טפטוף עם הנותרים 1 כף שמן זית ומפזרים את הנותרים 2 כפות כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
7
מגישים עם הלחם.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
8
צילום אנטוניס אכילאוס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אלזס וילם פינו גרי ריזרב. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.