קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

תבשיל זנב שור

תבשיל זנב שור
תבשיל זנב שור עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון זה מכין 6 מנות עם 1239 קלוריות, 116 גרם חלבון, ו 42 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 33% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 17 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לכם בצל ירוק, בצל וידאלי, טימין ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה מושלם עבור סתיו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 77%. נסו תבשיל זנב שור, תבשיל זנב שור, ו תבשיל זנב השור של ג'ינה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה מכסים שעועית לימה במים, מכסים במגבת ומשרים למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית לימהשעועית לימה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בסיר גדול מוסיפים זנב שור, בצל, בצל ירוק, שום, טימין, פלפל אדום, פפריקה, עלה דפנה, רוטב חריף ורוטב מאסטר ומשרים לפחות 4 שעות או לילה במקרר, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
רוטב חריףרוטב חריף
בצל ירוקבצל ירוק
עלי דפנהעלי דפנה
זנב שורזנב שור
פפריקהפפריקה
שוםשום
בצלבצל
רוטברוטב
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים מספיק מים רק כדי לכסות את זנב השור ומביאים את התערובת לרתיחה. מנמיכים לרתיחה, מכסים ומבשלים 2 שעות. כל 30 דקות במשך 2 שעות להוסיף 2 כוסות מים או מרק, לסירוגין, לפי הצורך, כדי לשמור על זנב שור מכוסה בנוזל.
מרכיבים שתצטרך
זנב שורזנב שור
מרקמרק
מיםמים
4
ב 2 שעות, מוסיפים את השעועית, רסק עגבניות, ועוד 2 כוסות של מרק בשר ומים, במידת הצורך. מביאים לרתיחה ומבשלים חשף 2 שעות, רפרוף שומן מעל ומערבבים מדי פעם. ב 1/2 השעה האחרונה של זמן הבישול, מתבלים ב -2 כפות מלח.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
מרק בשרמרק בשר
שעועיתשעועית
מיםמים
מלחמלח
5
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
6
שוטפים אורז 3 פעמים כדי להסיר עמילן. שים אורז בסיר בינוני. ממלאים סיר עם מספיק מים כדי לכסות את האורז על ידי 1/2 אינץ ' או למדוד על ידי הנחת קצה האגודל על האורז ומילוי הסיר במים עד שהמים מגיעים לאמצע התמונה הממוזערת שלך. מביאים אורז לרתיחה, מכסים ומבשלים עד שהם רכים ונוזלים מתאדים, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עמילןעמילן
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
סירסיר
7
מסירים מהאש ונותנים לאורז לעמוד עוד 5 דקות, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז