קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות32
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תבשיל חציל חיטה ברי

תבשיל חציל חיטה ברי
תבשיל חציל חיטה ברי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מספק כ 6 מנות . מנה זו מכילה כ 14 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 328 קלוריות. אם יש לכם פלפל טחון, גבינת מוצרלה, שעועית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקרקע קינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיתולי קינמון כקינוח. . זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. זה מושלם עבור סתיו. נסו חיטה ברי s: רוטב חיטה, לחם ברי חיטה, ו פודינג ברי חיטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל לחום בינוני ושמן קל באח.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מברשת חצילים פרוסות עם כ 1 כף שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חצילחציל
3
חציל על הגריל שחומם מראש עד רך משחימים קלות, על 5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
חצילחציל
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
חום שנותר 1 כף שמן זית בסיר מעל חום בינוני; לבשל ולערבב בצל ושום בשמן החם עד הבצל מתרכך, 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים מרק עוף, גרגרי חיטה, שעורה, קינמון, אגוז מוסקט, מלח, פלפל, ו allspice לתערובת בצל; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, לכסות את הסיר, ומבשלים עד גרגרי חיטה הם במכרז וכמה נוזל עדיין נשאר, כ 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
אוכמניותאוכמניות
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
קינמוןקינמון
שעורהשעורה
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מערבבים עגבניות ושעועית שחורה לתוך תערובת גרגרי חיטה; להסיר סיר מחום. מערבבים חצילים לתוך תערובת פירות יער חיטה; לשפוך לתוך תבשיל 9x9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
שעועית שחורהשעועית שחורה
חצילחציל
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
סירסיר
8
מפזרים גבינת מוצרלה על תערובת.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
9
אופים בתנור שחומם מראש עד גבינה מותכת, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעורהשעורה397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה, שטופה ומרוקנת397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצילים, לרבעים פרוסים, או יותר לפי הטעםחצילים, לרבעים פרוסים, או יותר לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות2(חוֹרֶף)שמן זית, או לפי הצורךשמן זית, או לפי הצורך1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח, או יותר לפי הטעםמלח, או יותר לפי הטעם1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מוצרלה גרוסהגבינת מוצרלה גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרגרי חיטהגרגרי חיטה