קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות58
מגזין

תבשיל טונה

תבשיל טונה
תבשיל טונה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 478 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זה מושלם עבור סתיו. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך אטריות פטוצ'יני, טונאן במים, סלרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. מתכונים דומים: תבשיל פירות ים או תבשיל טונה טעים, תבשיל טונה, ו תבשיל טונה חדש.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מניחים לחם במעבד מזון ודופק במשך 30 שניות לתוך פירורי לחם (עושה על 2 1/2 עד 3 פירורי כוסות).
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
4
מחממים שמן במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים בצל ומבשלים, ערבוב, עד בצל רך שקוף, 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
6
מוסיפים סלרי ומבשלים, ערבוב, עד רק במכרז, 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סלריסלרי
7
מוסיפים פטריות ומבשלים, ערבוב, עד פטריות לשחרר את המים שלהם, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
מיםמים
8
מוסיפים את הקמח בבת אחת ומערבבים מיד ובמרץ עם כף עץ עד שהקמח משולב לחלוטין בתערובת הירקות עד שאין גושי קמח.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
9
מוסיפים חלב ומרק, מערבבים לשלב ולהביא תערובת לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות. להפחית את החום לרתיחה נמרצת ולבשל, ערבוב, עד הנוזל יש thicke נד מופחת על ידי כ 1/2 כוס, 7 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
חלבחלב
10
מוסיפים מלח ופלפל ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
11
מערבבים פסטה מבושלת, תערובת ירקות נוזלי, ברוקולי, אפונה וטונה וזורק לשלב.
מרכיבים שתצטרך
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
ירקירק
ברוקוליברוקולי
אפונהאפונה
טונהטונה
12
יוצקים לתוך תבשיל 9 על ידי 13 אינץ'. למעלה עם פירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
13
אופים במשך 25 דקות, או עד פירורים הם חום זהוב קלוי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אחוז חלב1 אחוז חלב5פרוסותלחם מחיטה מלאה, כולל הקשהלחם מחיטה מלאה, כולל הקשה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קופסת ברוקולי קצוץ קפוא, מופשרקופסת ברוקולי קצוץ קפוא, מופשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעול גדול סלרי, קצוץ דק (אודותגבעול גדול סלרי, קצוץ דק (אודות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תיבת פטריות לבן, נבלע וקצוץ (כ 2 1/2 כוסות)תיבת פטריות לבן, נבלע וקצוץ (כ 2 1/2 כוסות)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות פטוצ'יני מחיטה מלאה, מחולקות לשלישים ומבושלות לפי הוראות האריזהאטריות פטוצ'יני מחיטה מלאה, מחולקות לשלישים ומבושלות לפי הוראות האריזה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קטן, קצוץ (אודותבצל קטן, קצוץ (אודות283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קופסת אפונה קפואה, מופשרתקופסת אפונה קפואה, מופשרת1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרן או מרק ירקותמרק עוף דל נתרן או מרק ירקות680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טונה קלה במים, מנוקזתטונה קלה במים, מנוקזת

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות מרלו עמק אלכסנדר עמק Matanzas קריק. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.