קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

תבשיל כרישה וצדפות

תבשיל כרישה וצדפות
תבשיל כרישה וצדפות עשוי להיות רק המרק שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 105 קלוריות. גשו לסופר וקנו פלפל, פחות נתרן מרק עוף, פחות נתרן מרק עוף, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכונים דומים: כרישה ונזיד תפוחי אדמה, בשר מעושן ונזיד כרישה, ו תבשיל כרישה, תפוחי אדמה ותרד.

הוראות

1
צדפות טפיחה יבש עם מגבת נייר; צדפות קל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
2
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הוסף שליש מצדפות; צרוב 2 דקות בכל צד או עד השחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
4
הסר צדפות מהמחבת. חזור על הנוהל פעמיים עם צדפות שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
בעוד צדפות מבשלות, מחממות שמן זית בסיר גדול המצופה בתרסיס בישול על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שמן זיתשמן זית
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
להוסיף כרישה ושום; לטגן 4 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
כרישהכרישה
7
מוסיפים יין ו-5 המרכיבים הבאים; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים, חשוף, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
8
להוסיף צדפות, ומבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
9
הסר מהחום; מערבבים במחצית וחצי.
10
מערבבים כוסברה, פירורי לחם, וקליפה לימון בקערה קטנה; מערבבים היטב. תבשיל מצקת לתוך קערות בודדות; העליון עם תערובת פירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
קליפת לימוןקליפת לימון
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)4 כובעי פטריות פורטובלו, מנוגבים ופרוסים דק מאוד4 כובעי פטריות פורטובלו, מנוגבים ופרוסים דק מאוד2(יכול להיות או להרחיק)שום מבוצרשום מבוצר411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזות היטבעגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזות היטב2(חוֹרֶף)פירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש או מרק עוף נטול שומן ופחות נתרןיין לבן יבש או מרק עוף נטול שומן ופחות נתרן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(יכול להיות או להרחיק)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה פרוסה דק (1 גדול)כרישה פרוסה דק (1 גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת11 קילו קישואים,חבילת סזון עם כוסברה ואחיוטחבילת סזון עם כוסברה ואחיוט1(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות ים, חתוכות לחצי אופקית (כ-12 צדפות)צדפות ים, חתוכות לחצי אופקית (כ-12 צדפות)