קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

תבשיל פירות ים בפלורידה

תבשיל פירות ים בפלורידה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו תבשיל פירות ים בפלורידה. מנה אחת מכילה 378 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זה מושלם עבור סתיו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 40 דקות. אם יש לך חלב, קמח, בשר סרטנים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 42%. הציון הזה מוצק. נסו מחבת פריכה צרבה את סנאפר פלורידה עם קרם פסיפלורה וסלט הדרים ושומר מגולח בפלורידה, מעוטר בשרימפס מפרץ פלורידה מוקפץ וריבת מנגו ירוקה פיקנטית, תבשיל פירות ים או תבשיל טונה טעים, ו תבשיל פירות ים * למי שלא אוהב פירות ים* (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר קטן מטגנים בצל בחמאה. מערבבים פנימה את הקמח, המלח והפלפל עד לקבלת תערובת אחידה. מקציפים בהדרגה חלב ושמנת. מביאים לרתיחה. מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה את האורז, השרימפס, הסרטנים, ערמוני המים, מיץ הלימון, הפימינטוס, הפטרוזיליה ו 1/2 כוס גבינה.
מרכיבים שתצטרך
מי קוקוס או חלב *ראה הערה לגבי פיצוח קוקוסמי קוקוס או חלב *ראה הערה לגבי פיצוח קוקוס
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
סרטןסרטן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
מעבירים לשמן 2-1/2-קט. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
אופים בחום של 350 מעלות למשך 25-30 דקות או עד לחימום.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
מפזרים גבינה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, קוביותחמאה, קוביות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול פרוס ערמוני מים, סחוטיכול פרוס ערמוני מים, סחוט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתבואה ארוכה מבושלת אורזתבואה ארוכה מבושלת אורז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר סרטנים, סחוס, התפורר והסחוס הוסרבשר סרטנים, סחוס, התפורר והסחוס הוסר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי שמנתחצי שמנת2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פימינטוס קצוץפימינטוס קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר מגוררת כוס, מחולקתגבינת צ'דר מגוררת כוס, מחולקת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרימפס קלופים מבושלים קצוציםשרימפס קלופים מבושלים קצוצים