קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות79
מגזין

תבשיל פירות ים של דייגים

תבשיל פירות ים של דייגים
תבשיל פירות ים של דייג עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 257 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פטרוזיליה שטוחה, פלפל, שיני שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זה מושלם עבור סתיו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: תבשיל פירות ים של דייגים, תבשיל דייגים, ו תבשיל דייגים.

הוראות

1
מחממים שמן בתנור הולנדי גדול על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים שאלוט ופלפל; מבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
שאלותשאלות
3
מוסיפים יין ואת 6 המרכיבים הבאים( יין דרך עלה דפנה); מביאים לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים 5 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
ייןיין
4
נסטלה דגים לתוך תערובת עגבניות; העליון עם מולים. מכסים ומבשלים 8 דקות; בעדינות לנער מחבת פעמיים לערבב מולים (לא להרים כיסוי). היפטר מכל קונכיות שלא נפתחו ועלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
מוליםמולים
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
עגבנייהעגבנייה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.