קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

תבשיל צ'ילי ירוק

תבשיל צ'ילי ירוק
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו תבשיל צ'ילי ירוק. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. מנה אחת מכילה 269 קלוריות, 29 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 7 שעות ו -10 דקות. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. רק כמה אנשים באמת אהבו את המאכל האמריקאי הזה. אם יש לכם קוביות מרק בקר, מים, גבינת מונטריי ג'ק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 52%. ציון זה הוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון תבשיל צ'ילי ירוק, תבשיל צ'ילי ירוק, ו תבשיל צ'ילי ירוק.

הוראות

1
במחבת גדולה, בשר בקר חום ובצל בשמן; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
העברה ל-5 קו-טי. סיר איטי.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
שלב את השעועית, העגבניות, הצ ' ילי, המים, החמין, השום, הסוכר, המלח אם תרצה ופלפל; יוצקים מעל בקר. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 6-8 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
מרק דגיםמרק דגים
עגבנייהעגבנייה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
פלפלפלפל
שעועיתשעועית
סוכרסוכר
מיםמים
בקרבקר
מלחמלח
4
מפזרים גבינה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
צבע צהוב קש חיוור עם הדגשות ירוקות גלויות ובועות עדינות ואלגנטיות. השתקפות ברורה של הבציר: עדינות עדינה עם ניחוחות עזים של פירות לבנים, פרחים ועשבי תיבול טריים חתוכים. על החיך הוא טרי, חושף איזון נהדר של מתיקות וחומציות. נעים וקל לשתייה.