קושיקשה
מוכן ב46 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

תבשיל שרימפס קייג'ון

תבשיל שרימפס קייג'ון
מתכון תבשיל שרימפס Cajun מוכן תוך כ 46 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן ו pescatarian ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. במנה עיקרית זו יש 418 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו קישוטים: לימון, שמנת של מרק שרימפס, גבינת פרמזן, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. נסו שרימפס Cajun ותבשיל קינואה, תבשיל שרימפס-קייג'ון, ו תבשיל טוט Cajun כרובית (מתכונים דומים).

הוראות

1
לקלף שרימפס; devein, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
2
ממיסים 1/4 כוס חמאה במחבת גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בצל ו-3 המרכיבים הבאים; מטגנים 7 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
4
להוסיף שום, ו saut 1 דקה. מערבבים במיה, מיץ לימון, ומלח; לטגן 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הוסף שרימפס, ומבשל 3 דקות או עד שרימפס להפוך ורוד. מערבבים במרק הבא 4 מרכיבים עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים לתוך צלחת אפייה משומנת קל 11 - x 7 אינץ'.
7
מפזרים באופן שווה עם גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
8
אופים ב 350 במשך 15 עד 20 דקות או עד התבשיל מבעבע וגבינה הוא משחימים קלות.
מרכיבים שתצטרך
9
מקשטים, אם תרצה.
10
* 1 (10-אונקיה) חבילת בצל ופלפלים קפואים ניתן להחליף בצל טרי ופלפלים.
מרכיבים שתצטרך
11
** 1 (10 3/4 אונקיה) ניתן להחליף את הקרם של מרק פטריות במרק שמנת של שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
12
הערה: תבשיל Unbaked עשוי להתבצע יום אחד מראש. מכסים ומקררים.
13
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר 30 דקות לפני האפייה לפי ההוראות. כדי להקפיא תבשיל unbaked, להכין לפי ההוראות, השמטת גבינת פרמזן. כסה היטב, והקפא.
מרכיבים שתצטרך
14
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר 30 דקות לפני האפייה.
15
אופים, מכוסה, ב 350 במשך 50 דקות. לחשוף; מפזרים באופן שווה עם גבינת פרמזן, ואופים 10 דקות יותר או עד גבינה הוא השחמה קלות.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושל ארוך גרגראורז מבושל ארוך גרגר305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק שרימפס מוקרםמרק שרימפס מוקרם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1sprigGarnishes: פרוסות לימון לרבעים, פטרוזיליה שטוחה טריGarnishes: פרוסות לימון לרבעים, פטרוזיליה שטוחה טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה פרוסה טרייה או קפואהבמיה פרוסה טרייה או קפואה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1קטןבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס טרי גדולשרימפס טרי גדול1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל צהוב קצוץפלפל צהוב קצוץ

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את גיפט מאת קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.