קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות2
מגזין

תוסס סורבה

תוסס סורבה
Sorbet fizz דורש על 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, מתכון ידידותי fodmap יש 10 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. מתאים ל-2 מנות. 114 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם תותים, סורבה פטל, משקה elderflower נוצץוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. עם כפית ציון של 36% המנה הזאת לא משהו. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו שרימפס בגריל עם סורבה גספצ'ו, Gz Fizz, ו Fizz חיל הים.

הוראות

1
מסדרים את פרוסות תות בתחתית 2 כוסות יפות, ארוכות גבעול, ולאחר מכן העליון כל אחד עם 2 כפות של סורבה פטל.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
סורבהסורבה
2
יוצקים מעל משקה elderflower ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
אלדרפלאווראלדרפלאוור
יכול אפרסקים, סחוטיכול אפרסקים, סחוט

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

ניתן לזווג את סורבה עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.