קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

תירס Cajun ומרק סרטנים

תירס Cajun ומרק סרטנים
תירס Cajun ומרק סרטנים יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 15 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 396 קלוריות. אם יש לך שרימפס נוזלי ומרתיחים סרטן תיבול, חמאה, חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. . נסו מרק סרטנים ותירס, מרק תירס וסרטנים בריא יותר, ו מרק תירס צונן עם בזיליקום, אבוקדו וסרטן (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את החמאה בסיר קטן על חום בינוני, ולאחר מכן מקציפים בהדרגה בקמח. לבשל 5 עד 7 דקות, לטאטא כל הזמן, עד roux זהב צורות; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מחממים את השמן בתנור הולנדי על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
מערבבים את הבצל, שום, סלרי ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מוסיפים את התבלינים Cajun לפי הטעם. מערבבים את המרק, תירס, עלה דפנה. להביא לרתיחה, ואז לשפוך את החלב, שמנת, ורתיחה סרטן נוזלי. כאשר התערובת מתחילה להתבשל, להפחית את החום נמוך ומבשלים 7 דקות. מערבבים את רו, 1 כף בכל פעם, מיזוג ביסודיות. המשך לבשל, על אש נמוכה, לטאטא עד שהתערובת מתעבה. מערבבים בשר סרטנים, בצל ירוק ורוטב ווסטרשייר. מבשלים 6 עד 8 דקות יותר. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1/2 פחית (3 Oz) רסק עגבניות1/2 פחית (3 Oz) רסק עגבניות
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
סרטן מרתיח תיבולסרטן מרתיח תיבול
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
בשר סרטניםבשר סרטנים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)3(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה8ריבס, קצוץ טרי או קפואCajun תיבול לפי הטעםCajun תיבול לפי הטעם1גדולגבעול סלרי, טחוןגבעול סלרי, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס קפואיםגרעיני תירס קפואים11 קילו קישואים,שרימפס נוזלי ומרתיחים סרטן תיבולשרימפס נוזלי ומרתיחים סרטן תיבול3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץ נוסףבצל ירוק קצוץ נוסף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטנים טריבשר סרטנים טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור לפי הטעםמלח ופלפל שחור לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. טרות Gaudan O Rosal Albarino תערובת עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Terras Gauda O Rosal Albarino Blend
Terras Gauda O Rosal Albarino Blend
בצבע ירקרק - צהוב, היין הזה יש אף נדיב של אפרסק בשל, קליפת תפוז, פרח לבן ותפוח אפוי; הפה הוא עגול עם רמזים של מינרליות ודבש. זה מסיים פריך ונקי חושף המבנה המדהים שלה ואיזון חומציות.