קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

תערובת ציפוי רב-תכליתית

תערובת ציפוי רב-תכליתית
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני מתכונים, אז נסו תערובת ציפוי ורסטילית. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-6 גרם חלבון, 3 גרם שומן ובסך הכל 78 קלוריות. מתאים ל-24 ומחירו 31 סנט למנה מנות. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-13 יאמרו שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו מלח, גבינת פרמזן, פלפל ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. עם ציון ספונקולרי של 22%, המנה הזו גרועה למדי. מתכונים דומים: תערובת ציפוי עוף מטוגן, תערובת בקר רב-תכליתית ותערובת שיבולת שועל רב-תכליתית.

הוראות

1
מערבבים את 10 המרכיבים הראשונים בקערה; חותכים לקיצור עד שהתערובת מזכירה פירורים עדינים. יש לאחסן בכלי אטום במקום קריר יבש או להקפיא עד 6 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
טעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
חבילה גבינת צ'דר חדה מגורדת KRAFT®חבילה גבינת צ'דר חדה מגורדת KRAFT®

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. Casteller Cava Rosado עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קסטלר קאווה רוסדו
קסטלר קאווה רוסדו
Casteller Cava Rosé הוא יין מבעבע טעים העשוי בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. התיישן במשך 12 חודשים על המשקעים לפני השחרור, הוא מספק טעמים מובחרים באופן עקבי. הקאווה התוססת והחריפה הזו תשתלב היטב עם כמעט כל טאפאס, בנוסף לפירות טריים, טארט פירות יער וגבינות רכות וקרמימיות. יש לו די והותר סגנון וחומר כדי להיות אפריטיף מצוין לבדו.