קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

תפוח פריך עם קרם בורבון

תפוח פריך עם קרם בורבון
תפוח פריך עם קרם בורבון עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר הקינוח שלך. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 576 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 25 גרם של שומן למנה. אם יש לכם פקאן, קמח, קינמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. וזה די גרוע. נסו בורבון אפל קליפים עם קרם בורבון, תפוח פריך עם קרם בורבון, ו גלידת תפוח פריך למסיבת תפוח הסתיו שלנו! # SundaySupper (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
1
חמאה תבשיל 9 על ידי 13 אינץ ' תבשיל. בקערה גדולה מערבבים את כל חומרי המילוי יחד וזורקים למעייל את כל התפוחים.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים בתבנית אפייה מוכנה.
1
במעבד מזון לשלב את הקמח, סוכר חום, קינמון ומלח בקערה גדולה. דופק להתמזג. דופק בחמאה עד שהתערובת יוצרת גושים בגודל אפונה.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף את הפקאן ואת הדופק 1 או 2 פעמים נוספות.
מרכיבים שתצטרך
3
מפזרים מעל מילוי.
4
אופים פריך במשך 45 עד 50 דקות. מגניב 10 דקות לפני ההגשה.
1
קערה בגודל בינוני, להכות את הקרם עד שהוא מתחיל להתעבות. בעוד להכות, להוסיף את הסוכר ואת בורבון להכות עד פסגות רכות טופס. מנה מעל מנות של תפוח פריך.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה8(חוֹרֶף)(1 מקל) חמאה צוננת, לחתוך לחתיכות(1 מקל) חמאה צוננת, לחתוך לחתיכות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2קילוגרםסבתא סמית תפוחים, קלופים, cored, קצוץ (עלסבתא סמית תפוחים, קלופים, cored, קצוץ (על0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאן קצוץ גספקאן קצוץ גס0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)