קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תפוחי אדמה, כרוב ירוק, ומרק כרישה עם לימון קרם פרש

תפוחי אדמה, כרוב ירוק, ומרק כרישה עם לימון קרם פרש
תפוחי אדמה, כרוב ירוק, ומרק כרישה עם לימון קרם Fraîche עשוי להיות רק המרק שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 9 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 233 קלוריות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לך מרק עוף במלח נמוך, כרוב, קליפת גבינת פרמזן חתיכה אינץ', וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: מרק פטריות-כרישה-אפונה עם לימון-ג'ינג'ר קרם פרש, קישואים צהובים צוננים ומרק כרישה עם כוסברה ולימון קרם Fraîche, ו סלמון מעושן וערבוב כרישה עם Meyer Lemon Crème Fraîche.

הוראות

1
להקציף קרם fraîche, מיץ לימון, קליפת לימון בקערה קטנה כדי להתמזג. כיסוי וצינה. לעשות קדימה: יכול להתבצע 4 שעות קדימה. שמור צונן.
מרכיבים שתצטרך
2
ממיסים 1 כף חמאה עם 1 כף שמן זית בסיר גדול כבד על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים כרוב; מפזרים קלות עם מלח ופלפל שחור טחון טרי ו sauté עד כרוב הוא כמעט רך אבל לא חום, 6 עד 8 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר 1 כוס כרוב לקערה קטנה ושמורה לקישוט.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים 1 כף חמאה לסיר עם כרוב; מוסיפים כרישה ושום. Sauté מעל חום בינוני עד כרישה להתרכך מעט, על 3 דקות. מערבבים בתפוחי אדמה, קליפת פרמזן, אם תרצה, ועלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים 6 מרק כוסות; מביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך; לכסות ומבשלים עד שכל הירקות מכרזים, 20 עד 25 דקות. להשליך קליפת פרמזן, אם משתמשים, עלה דפנה. עבודה בקבוצות, מרק פירה בבלנדר עד חלקה. תחזיר מחית לחשיש. מבשלים עד מחומם דרך, הוספת מרק יותר על ידי 1/4 כוסuls למרק דק כדי עקביות הרצוי. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
6
מרק מצקת לתוך קערות. למעלה כל מנה עם כמה כרוב מוקפץ שמורות.
מרכיבים שתצטרך
7
טפטוף תערובת פרייז ' ר על מרק, מפזרים עירית ומגישים.
מרכיבים שתצטרך