קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

תפוחי אדמה מתובלים הודיים

תפוחי אדמה מתובלים הודיים
תפוחי אדמה מתובלים הודי יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה 182 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. גשו לסופר וקנו מלח, שמן צמחי, יוגורט טבעי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. מתכונים דומים: תפוחי אדמה מתובלים הודי אנה, בטטות מתובלות בהודו, ו כרובית הודית מתובלת ותפוחי אדמה.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. הכרמים והיקב Illahe Gruner Veltliner עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוח ירוק ומלפפון בסגנון מקסיקני (הערות של צ ' ילי וסיד) עם חיך של ריבה שן הארי, אבן רטובה, פריחת אגס, קיווי, אספסת.התסיסה החבית acacia שלנו משאיל את הפה מרקם של יין זה כי הוא מבטא על ידי גימור פלפל לבן grüner קלאסי.