קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות35
ציון בריאות1
מגזין

תפוחי אדמה סרטנים

תפוחי אדמה סרטנים
תפוחי אדמה סרטנים הוא pescatarian ומספק כ 35 מנות. זה מנות ראשונות יש 147 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. אם יש לך שמן canolan, ביצה, בשר סרטן גוש, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו תפוחי אדמה סרטנים, תפוחי אדמה מתוקים, ו תפוחי אדמה כרובית (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בסיר קטן, לשלב את החמאה עם 1/4 כוס מים על חום גבוה. כאשר המים מגיעים לרתיחה והחמאה נמסה, מוסיפים את הקמח. להפחית את החום בינוני ומערבבים עד הדבק וכתוצאה מכך מתרחק מן הצדדים של המחבת, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
3
הסר מהחום. אפשר להתקרר במשך 5 דקות.
4
מוסיפים את הביצה למחבת ומערבבים במרץ עד שהביצה משולבת בתערובת הקמח. מערבבים את פירה ולתת מגניב.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
יוצקים מספיק שמן לסיר בינוני, כך השמן מגיע 3 סנטימטרים במעלה הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מחממים את השמן ל 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
7
בעוד השמן מתחמם, מקפלים בעדינות את הסרטן לתערובת תפוחי האדמה; ככל שהבלילה גדולה יותר, כך טוב יותר. באמצעות שתי כפות מרק, לעצב את התערובת לתוך quenelles, או כדורי רגל 2 אינץ'. (אתה צריך בסופו של דבר עם כ -35.)
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
סרטןסרטן
מרקמרק
שמן בישולשמן בישול
8
תתגלגלי בפנקו. טיגון עמוק, עובד בקבוצות והופך פעם אחת, עד פריך, חום, ומחומם דרך, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פאנקו.פאנקו.
גלולגלול
9
מסננים על מגבות נייר ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין שרדונה הנהר הרוסי של יקב לגונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.