קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות19
מגזין

Asopao de Pollo (עוף מסורתי Asopao)

Asopao de Pollo (עוף מסורתי Asopao)
Asopao de Pollo (עוף מסורתי Asopao) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 954 קלוריות, 53 גרם חלבון ו 56 גרם של שומן למנה. מתאים ל-5 מנות. אם יש לכם sofrito, אפונה, ירכיים עוףוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוף עם מנה אחת ואורז (Asopao de Pollo), קל Asopao דה פולו - תבשיל עוף ואורז, ו Asopao de Pollo (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את 4 המרכיבים הראשונים בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מפזרים עוף עם תערובת אורגנו.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
3
מחממים שמן Annatto במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
AnnattoAnnatto
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מוסיף את העוף; לבשל 8 דקות, פונה פעם אחת. להפחית חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
5
להוסיף Sofrito ועגבניה; לבשל 3 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
6
מוסיפים אורז, יין, בשר חזיר, ו alcaparrado; לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
שמיר קצוץ, או כל עשב טרי שאתה נהנה ממנושמיר קצוץ, או כל עשב טרי שאתה נהנה ממנו
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
7
מוסיפים את מרק המים והעוף; מביאים לרתיחה. כיסוי, להפחית את החום, ומבשלים במשך 20 דקות. מערבבים באפונה, ומבשלים 5 דקות או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

125אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)alcapardo( כגון גויה), סחוט, או 3/4 כוס מגולען זיתים ירוקים 1/4 כוסות צלפיםalcapardo( כגון גויה), סחוט, או 3/4 כוס מגולען זיתים ירוקים 1/4 כוסות צלפים0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1קילוגרם10 ירכיים עוף (על, עור10 ירכיים עוף (על, עור57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס לקוביות בשר חזיר רזה (אודות1/2 כוס לקוביות בשר חזיר רזה (אודות1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש447אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(חוֹרֶף)שמן אנטו או שמן זיתשמן אנטו או שמן זית11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה קפואה, מופשרתאפונה ירוקה קפואה, מופשרת1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שזיף חתוכות לקוביותעגבניות שזיף חתוכות לקוביות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לא מבושל בינוני גרגראורז לא מבושל בינוני גרגר0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקSofritoSofrito