קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות77
מגזין

Baketard.com --בלוג --Branzino alla Vernaccia של ג'ורג'יו לוקטלי בקרוסטה די פומודורו (בס ים עם קרום עגבניות ויין Vernaccia)

Baketard.com --בלוג --Branzino alla Vernaccia של ג'ורג'יו לוקטלי בקרוסטה די פומודורו (בס ים עם קרום עגבניות ויין Vernaccia)
המתכון Baketard.com -בלוג - Giorgio Locatelli 's Branzino alla Vernaccian ב Crosta Di Pomodoro (בס ים עם קרום עגבניות ויין ורנאצ' ה) מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל pescatarian ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1166 קלוריות, 158 גרם חלבון ו 42 גרם שומן. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-18 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו עגבניות, באותו זמן, בס ים ), ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש עד צבע מזון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כתום חלום מלאך מזון עוגה כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: Spaghetti Alla Chitarra Con Pomodoro, בס מפוספס אפוי במלח עם רוטב צ'ילה לימון עשב (Branzino Sotto Sell Con Salmoriglio), ו Branzino קלוי עם קרום מלח.

הוראות

1
ברגע הפילה הפך לבן באמצע פילה, להפוך אותו (העור צריך להיות עכשיו פריך וזהוב) ומפזרים את פירורי הלחם המיובשים תערובת עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
2
יוצקים את היין למחבת (סביב, לא על הדגים) ומעבירים לתנור במשך כמה דקות. פירורי הלחם יהיו פריכים ולהיות כהים יותר בצבע.קח את המחבת מהתנור והרם את הדג על צלחת חמה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
שים את המחבת בחזרה על החום, להוסיף את הזיתים, tomatoesand דגים מלאי, ואת הבועה עד כך שהוא מקטין בחצי. ואז לשים את הבס בחזרה לתוך הרוטב, קרום כלפי מעלה, במשך דקה בערך כדי לחמם through.At באותו זמן, לשים את רסק ארטישוק בחזרה על החום כדי להתחמם דרך. מערבבים בחמאה, וכאשר מחית חם, כפית אותו על הצלחות שלך ולשים את הדג על top.To המחבת שבה בישלו את הדגים, מוסיפים את מיץ הלימון השמור, את שאר שמן הזית ואת הפטרוזיליה, ואז כף תערובת זו סביב הדגים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
מלאי דגיםמלאי דגים
לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
SeabassSeabass
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

מרכיבים

2largesארטישוק גלובוסארטישוק גלובוס4ריבס, קצוץ טרי או קפואBranzino alla Vernaccia in Crosta Di PomodoroBranzino alla Vernaccia in Crosta Di Pomodoro1קטןהערה: Branzino היה באמת כל כך אני subbed בסלע במקום. כל דג מוצק, לבן יעבוד אבל כדי להיות בטוח לקבל פילה עבה אז זה לא לבשל יתר על המידה כאשר אתה מנסה לפרוס את העורהערה: Branzino היה באמת כל כך אני subbed בסלע במקום. כל דג מוצק, לבן יעבוד אבל כדי להיות בטוח לקבל פילה עבה אז זה לא לבשל יתר על המידה כאשר אתה מנסה לפרוס את העור4ריבס, קצוץ טרי או קפואGiorgio Locatelli 's Branzino alla Vernaccia in Crosta Di Pomodoro (בס ים עם קרום עגבניות ויין ורנאצ' ה)Giorgio Locatelli 's Branzino alla Vernaccia in Crosta Di Pomodoro (בס ים עם קרום עגבניות ויין ורנאצ' ה)2(חוֹרֶף)400 גרם טופו יציב, מועכים אותו400 גרם טופו יציב, מועכים אותו3טפיחות חמאהטפיחות חמאה3(חוֹרֶף)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)4ריבס, קצוץ טרי או קפואזו אחת ממנות הדגים הטובות ביותר שאכלתי מימיי, ובפעם הבאה, אעשה הכל בעצמי.זו אחת ממנות הדגים הטובות ביותר שאכלתי מימיי, ובפעם הבאה, אעשה הכל בעצמי.3(חוֹרֶף)מלאי דגיםמלאי דגים4ריבס, קצוץ טרי או קפואלהעביר את התוכן של המחבת המכילה את הארטישוק למעבד מזון ומחית עד חלקהלהעביר את התוכן של המחבת המכילה את הארטישוק למעבד מזון ומחית עד חלקה3(חוֹרֶף)זיתים ירוקים חתוכים לקוביותזיתים ירוקים חתוכים לקוביות3(חוֹרֶף)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1מיץ לימוןמיץ לימון2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב4פילהפילה בס עבה (כל כ 7 אונקיות)פילה בס עבה (כל כ 7 אונקיות)4ריבס, קצוץ טרי או קפואבס ים עם קרום עגבניות ויין ורנאצ'הבס ים עם קרום עגבניות ויין ורנאצ'ה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עגבניות מיובשותעגבניות מיובשות2עגבניותעגבניות4ריבס, קצוץ טרי או קפואבלאנש את העגבניות, העור, רבע ו deseed, ואז לחתוך לקוביות בערך באותו גודל כמו קוביות הזיתבלאנש את העגבניות, העור, רבע ו deseed, ואז לחתוך לקוביות בערך באותו גודל כמו קוביות הזית1בצל לבן (פרוס דק)בצל לבן (פרוס דק)1606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוס יין לבןכוס יין לבן4ריבס, קצוץ טרי או קפואיחד עם זאת, לשים את רסק ארטישוק בחזרה על החום כדי להתחמם דרך. מערבבים בחמאה, וכאשר מחית חם, כפית אותו על הצלחות שלך ולשים את הדגים על גבייחד עם זאת, לשים את רסק ארטישוק בחזרה על החום כדי להתחמם דרך. מערבבים בחמאה, וכאשר מחית חם, כפית אותו על הצלחות שלך ולשים את הדגים על גבי4ריבס, קצוץ טרי או קפואקבל את זהקבל את זה1בקבוקאה, ועד שהגענו לדגים היינו כחמישה ב. אבל אני סוטה מהנושא.…אה, ועד שהגענו לדגים היינו כחמישה ב. אבל אני סוטה מהנושא.…2012יום חמישי, 22 במרץ, בשעה 4: 54 בערביום חמישי, 22 במרץ, בשעה 4: 54 בערב1606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקורנאצ'יה (או יין לבן יבש חריף אחר)ורנאצ'יה (או יין לבן יבש חריף אחר)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

Seabass ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. כרם טנגנט פרגון פינו גרי עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.