קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות8
ציון בריאות47
מגזין

Bobby Flay ' s Fra Diavolo Jambalaya

Bobby Flay ' s Fra Diavolo Jambalaya
המתכון בובי פליי של Fra Diavolo Jambalaya יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 2 שעות. מנה אחת מכילה 789 קלוריות, 65 גרם חלבון ו 33 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו בצל ירוק, צ'וריסו בסגנון, בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה עובד היטב כמנה עיקרית. נסו מרגריטה חמוציות של בובי פליי, פיצה מרגריטה של בובי פליי, ו פיצה קינוחים של בובי פליי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים את הפלפלים, העגבניות ו 5 שיני שום על תבנית אפייה, טפטוף עם 3 כפות של השמן ועונה עם מלח ופלפל. צולים עד הפלפלים והעגבניות חרוכים מעט והשום הוא חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שוםשום
עגבנייהעגבנייה
פלפליםפלפלים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מעבירים למעבד מזון עם פירה chipotle ולעבד עד חלקה; לגרד לתוך קערה.
מרכיבים שתצטרך
מחית צ 'יפוטלה צ' ילהמחית צ 'יפוטלה צ' ילה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
4
מחממים מחבת סאוט גדולה מעל חום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את צ ' וריסו ומבשלים עד חום זהוב משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסוצ ' וריסו
6
הסר עם כפית מחוררת לצלחת מרופדת במגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מגבות ניירמגבות נייר
7
מחממים את 3 כפות השמן הנותרות בתנור הולנדי על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
8
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד רך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
9
מוסיפים את השום הפרוס ומבשלים עד חום זהוב קלות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
10
מוסיפים את פתיתי הפלפל האדום ומבשלים 20 שניות. מערבבים את האורז ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
אורזאורז
11
מוסיפים את הוודקה ומבשלים עד מופחת.
מרכיבים שתצטרך
וודקהוודקה
12
מוסיפים את מחית העגבניות / הפלפל ומספיק מלאי כדי לכסות, מתבלים במלח ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עגבנייהעגבנייה
מלאימלאי
מלחמלח
13
מוסיפים את צ ' וריסו ואורגנו, מכסים ומבשלים 10 דקות. הרם את המכסה, להוסיף את המולים, לכסות שוב לבשל עד המולים נפתחו, להשליך את כל זה לא, והאורז הוא אל דנטה וכל הנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסוצ ' וריסו
מוליםמולים
אורגנואורגנו
אורזאורז
14
הסר מהחום ולתת לשבת 5 דקות. מוך עם מזלג ומערבבים את בשר הלובסטר ואת בשר סרטנים, בזיליקום טרי, פטרוזיליה ובצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
בשר לובסטרבשר לובסטר
בזיליקום טריבזיליקום טרי
בשר סרטניםבשר סרטנים
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פירה צ'יפוטלה, תלוי כמה חריף אתה אוהב את זהפירה צ'יפוטלה, תלוי כמה חריף אתה אוהב את זה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'וריסו בסגנון ספרדי, פרוס בפרוסות עבות 1/4 אינץצ'וריסו בסגנון ספרדי, פרוס בפרוסות עבות 1/4 אינץ3(חוֹרֶף)עלי בזיליקום טריים קצוציםעלי בזיליקום טריים קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טריים קצוצים בגסותעלי פטרוזיליה טריים קצוצים בגסות3ציפורןשום, פרוס דקשום, פרוס דק5ציפורןשום, קלופים, בתוספת 3 שיני, פרוס דקשום, קלופים, בתוספת 3 שיני, פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטניםבשר סרטנים1קילוגרםלובסטרים מאודים כל אחד) בשר הוסרלובסטרים מאודים כל אחד) בשר הוסר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מולים מעובדים, שפשףמולים מעובדים, שפשף6(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1גדולבצל ספרדי, קצוץ דקבצל ספרדי, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי אורגנו טריים קצוצים דקעלי אורגנו טריים קצוצים דק4עגבניות שזיף, חצויעגבניות שזיף, חצוי2פלפל אדוםפלפל אדום11 קילו קישואים,שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמניית לובסטרמניית לובסטר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן גרגיר ארוךאורז לבן גרגיר ארוך

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. הבודגה גארזון אורוגוואי ויניארד לברינו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Bodega Garzon Uruguay Single Vineyard Albarino
Bodega Garzon Uruguay Single Vineyard Albarino
של צהוב חיוור מאוד אלגנטי זה Albariño יש אף טרי ותוסס המזכיר פירות טרופיים עם הדרים עדינים ופרחים הערות. בפה, יש גוף עגול וטרי עם שילוב של תמיסת מלח ומינרלים המספקים מושג בולט של טרואר.