קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות15
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

Butterfinger קינוח שומרי משקל 4 Ww Pts

Butterfinger קינוח שומרי משקל 4 Ww Pts
המתכון Butterfinger קינוח שומרי משקל 4 Ww Pts יכול לספק את השתוקקות הדרומית שלך בסביבה 10 דקות. יש קינוח זה 193 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 5g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 15 מנות. אם יש לכם תערובת פודינג וניל, ממתקי butterfinger גודל, חלב רזה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו 2 שומרי משקל חדשים קינוח s, Pizzadilla-שומרי משקל, ו שומרי משקל עוגת ג'וב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבנט הלבטרוקן עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.