קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות6
מגזין

Calzones פטריות, בצל מקורמל וגבינה

Calzones פטריות, בצל מקורמל וגבינה
פטריות, בצל קרמל וקאלצונה גבינה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 288 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן כל אחד. לכי לחנות וקחי שיני שום, ביצה, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. מתכונים דומים: פטריות בקרמל אפויות, בצל, תרד, ופריטטה גבינה שוויצרית, המבורגרים חנוקים בבצל מקורמל, פטריות ורוטב גבינה כחול, ו בצל מקורמל ומרק פטריות פורטובלו עם קרוטונים גבינת עיזים.

מרכיבים

340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ביסקוויטים בקירור, רגיל (10 ביסקוויטים)ביסקוויטים בקירור, רגיל (10 ביסקוויטים)1ביצה, פרודביצה, פרוד2(חוֹרֶף)בזיליקום טרי, קצוץבזיליקום טרי, קצוץ3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן טרייה, מגוררתגבינת פרמזן טרייה, מגוררת1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריית portabella, להסיר זימים לחתוך לחתיכות 1/4 אינץפטריית portabella, להסיר זימים לחתוך לחתיכות 1/4 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלפי עוגהלפי עוגה1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר, גרוסהגבינת צ'דר, גרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מוצרלה, מגורר (ו)גבינת מוצרלה, מגורר (ו)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מתוק, קצוץ (vidalia, וואלה וואלה, וכו')בצל מתוק, קצוץ (vidalia, וואלה וואלה, וכו')1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 48 דולר לבקבוק.
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
# 31 Wine Enthusiast Top 100 של 2018 אדום-אודם טהור. אף פירותי עם דובדבנים ותותים. כמה רמזים שלישוניים מזכירים עור. טעמים של פירות אדומים בשלים, עסיסי, מסקרן וארוך טווח. טאנינים בשלים ועדינים. טעם הלוואי מבטא רעננות תוססת עם הערות של פירות אדומים כהים, אדמה רטובה ועץ.