קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות12
ציון בריאות35
מגזין

Chiarello שוקולד צ'ילי Con Carne

Chiarello שוקולד צ'ילי Con Carne
Chiarello שוקולד צ'ילי קון קרנה נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 479 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 25 גרם של שומן למנה. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לך ציר עוף, אבקת צ'ילי, שומן חזיר, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הבירה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes גינס, ויסקי & אייריש קרים כקינוח. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. נסו נקי לאכול צ'ילי קון קרנה (סיר מיידי),

הוראות

1
חותכים את הצ 'אק לחתיכות אינץ', או, כדי לחסוך זמן, יש הקצב שלך לעשות את זה בשבילך.
2
שים את הצ ' אק בקערה גדולה. העונה בנדיבות עם פלפל (כ -20 סיבובים של מטחנת הפלפל) ומלח אפור לטעום זוכר חצי מזה יבוא במחבת. מתבלים עם 1/2 כפית קינמון, 1 כפית כמון, ו 2 כפות של אבקת צ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
קינמוןקינמון
פלפלפלפל
כמוןכמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מטחנת פלפלמטחנת פלפל
קערהקערה
מחבתמחבת
3
מערבבים את זה היטב ומעילים את הבשר עם masa harina (זהו קמח hominy הקרקע משותף למטבח המקסיקני בקלות למצוא את סעיפי המזון המקסיקני של חנויות מכולת רבות). הקמח יעבה את הרוטב ויעניק לו טעם מקסיקני ספציפי.
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תירס מסה)(תערובת תירס מסה)
HominyHominy
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
בשרבשר
4
מחממים תנור ברזל יצוק הולנדי על התנור על חום גבוה בינוני.
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
כירייםכיריים
5
מוסיפים את שמן הזית ולאחר מכן את הבשר המצופה, ומפיצים אותו באופן שווה כך שהוא מכסה את החלק התחתון של התנור ההולנדי בשכבה 1. עזוב את זה, בלי להפוך אותו, כך הבשר יהיה חום caramelize. בינתיים, להוסיף את השומן. הבשר יש הרבה לחות בו, כך כמות טובה של קיטור יבוא מהמחבת לפני שהוא caramelized. כפי שהוא חומים, לאט להפוך כל חתיכה עם מלקחיים. לאחר כל הצדדים הם קרמל, להסיר את הבשר מן המחבת עם כפית מחוררת במקום על גיליון עוגיות כדי להתקרר, עוזב מיצים בתנור ההולנדי כדי לטגן ירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
שמן זיתשמן זית
עוגיותעוגיות
שומן חזירשומן חזיר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנור הולנדיתנור הולנדי
מלקחייםמלקחיים
מחבתמחבת
6
מוסיפים את הבצלים ואת השום ואת הטחון במשך 5 דקות על אש בינונית עד שהם מתחילים לקרמל ולהתרכך.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
7
מוסיפים את jalapenos ולאפשר לבשל במשך 2 דקות נוספות עד רך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
8
מוסיפים את רסק העגבניות. חלק מאותם תבלינים כמו שימשו על הבשר ישמש ברוטב.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
תבליניםתבלינים
רוטברוטב
בשרבשר
9
מוסיפים את 2 כפיות הנותרים של כמון, 1 כפית של קינמון, אורגנו, ו 2 כפות ערמות של אבקת צ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
קינמוןקינמון
אורגנואורגנו
כמוןכמון
10
תוסיף בירה. מערבבים לשלב הכל.
מרכיבים שתצטרך
בירהבירה
11
מוסיפים עגבניות חתוכות לקוביות ומערבבים. לאחר מכן מוסיפים את הבשר השמור.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
בשרבשר
12
להוסיף ציר עוף. מבשלים במשך 1 1/2 שעות עד הבשר הוא רך להפליא. מסננים מיץ מהשעועית השחורה, מוסיפים את השעועית לסיר הצ ' ילי ומביאים לרתיחה. לאחר מכן מוסיפים חתיכות של שוקולד מריר. מערבבים עד שהוא נמס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד מריר-מתוקשוקולד מריר-מתוק
ציר עוףציר עוף
שעועית שחורהשעועית שחורה
שעועיתשעועית
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מיץמיץ
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
13
מגישים מיד או לאחסן במקרר במשך 2 עד 3 ימים.

מרכיבים

1קילוגרםצ'אק בשרצ'אק בשר1קילוגרםעד 3 בירהעד 3 בירה57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר מתוק, חתוך לחתיכות גדולותשוקולד מריר מתוק, חתוך לחתיכות גדולות12ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1קילוגרם(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2(חוֹרֶף)אבקת צ'ילי, בתוספת 2 כפותאבקת צ'ילי, בתוספת 2 כפות6ציפורןשום, טחוןשום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחון, בתוספת 1 כפיתקינמון טחון, בתוספת 1 כפית11 קילו קישואים,כמון טחון, בתוספת 2 כפיותכמון טחון, בתוספת 2 כפיות4פלפלים חלפיניו, פרוס דק עם זרעים, גבעולים הוסרופלפלים חלפיניו, פרוס דק עם זרעים, גבעולים הוסרו12ריבס, קצוץ טרי או קפואמאסה קרינה (קמח תירס מקסיקני)מאסה קרינה (קמח תירס מקסיקני)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש4בצלים אדומים, קלופים וטחוניםבצלים אדומים, קלופים וטחונים12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח אפורמלח אפור340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות במיציםעגבניות חתוכות לקוביות במיצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקlard (Manteca)lard (Manteca)