קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות67
מגזין

Delaware Blue Crab Boil

Delaware Blue Crab Boil
Delaware Blue Crab Boil דורש כ -50 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 54 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -3 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 13% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 8 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. אם יש לכם אבקת צ'ילי, זרעי חרדל, שמיר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית ולקטו אובו . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 97% . הציון הזה סופר. מתכונים דומים: רתיחה של סרטן , רתיחה של סרטן ו- Carolina Crib Boil .

הוראות

1
כותשים את זרעי השמיר, החרדל והכמון במטחנת תבלינים או במכתש ועלי.
מרכיבים שתצטרך
זרע שמירזרע שמיר
1/2 כוס תרד טרי פרוס דק1/2 כוס תרד טרי פרוס דק
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
2
יוצקים את התבלינים לסיר של 5 ליטר יחד עם אבקת צ'ילי, פפריקה, פתיתי פלפל אדום, רוזמרין, טימין, שמיר, מרווה ופטרוזיליה. ממלאים את הסיר ל-3/4 במים, ומביאים לרתיחה מתגלגלת על להבה עזה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
רוזמריןרוזמרין
פפריקהפפריקה
מוצרלה מגוררת, לקישוט, לא חובהמוצרלה מגוררת, לקישוט, לא חובה
תבליניםתבלינים
טימיןטימין
2 1/2 כוסות תערובת לביבות מלאה, כל מותג, מחולקת2 1/2 כוסות תערובת לביבות מלאה, כל מותג, מחולקת
שמירשמיר
מרווהמרווה
ציוד שתשתמש בו
מי פסטה שמוריםמי פסטה שמורים
3
מוסיפים את הסרטנים הכחולים, מכסים את הסיר ומרתיחים עד שכל הקליפות הופכות לאדומות, והבשר כבר לא שקוף, כ-20 דקות. מערבבים את הסרטנים מדי פעם כשהם רותחים כדי להבטיח בישול אחיד.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מי פסטה שמוריםמי פסטה שמורים

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סרטן עובד ממש טוב עם שרדונה, ריזלינג ופינו גריג'יו. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריג'יו. סרטן חם (במיוחד עם חמאה) אפשר להתאים לשרדונה חמאתי או ריזלינג פירותי פריך. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שרדונה Pindar Peacock. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
שרדונה פינדאר פיקויק
שרדונה פינדאר פיקויק
פריך, תוסס עם רמזים לאגס ותפוח, תווים עדינים של וניל מהתיישון בעץ אלון. יין נהדר במחיר מצוין. מעולה עם דגים, עגל וגבינות. יין האוכל האולטימטיבי.