קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות45
מגזין

Du Puy Lentils עם גזר

Du Puy Lentils עם גזר
חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 9 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 159 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני מגיש 6 . אם יש לך חומץ בלסמי, שמן זית, עדשים דו פוי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. מתכונים דומים: עדשים עם גזר, עדשים עם סלק קלוי וגזר, ו עדשים זנגביל עם גזר ועשבי תיבול טריים.

הוראות

1
בסיר בינוני על אש בינונית, מטגנים את הכרישה בשמן הזית עד שקופים.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
כרישהכרישה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את הגזר וקמח 1 דקה נוספת ואז מוסיפים את העדשים, מרק עוף, גבעולי פטרוזיליה ועלה דפנה ומביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך ומבשלים, מכוסה, עד העדשים רכים אבל לא רגשני, על 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
עלי דפנהעלי דפנה
גזרגזר
עדשיםעדשים
פטרוזיליהפטרוזיליה
3
הסר את הכיסוי, להפוך את החום עד בינוני ומבשל חזק 5 עד 8 דקות נוספות, עד שרוב הנוזל נספג. דגים החוצה את עלה המפרץ, את החלק הירוק הכהה של גבעולי כרישה ופטרוזיליה, מערבבים בחומץ בלסמי ופטרוזיליה, ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי דפנהעלי דפנה
פטרוזיליהפטרוזיליה
דגיםדגים
כרישהכרישה
4
מגישים חם או בטמפרטורת החדר.
5
הערה של קוק: עדשים דו פוי (Du Puy lentils) הן עדשים קטנות, כחולות-ירוקות, הגדלות באדמה הגעשית של דרום-מערב צרפת. אם אתה לא יכול למצוא du Puy lentils, כמות שווה של עדשים קטנים אחרים ניתן להחליף. ייתכן שיהיה עליך להוסיף 10 או כך דקות של זמן בישול.
מרכיבים שתצטרך
עדשים צרפתיותעדשים צרפתיות
עדשיםעדשים
6
מתכון זה סופק על ידי מועמד, אשר עשוי או לא עשוי להיות טבח מקצועי, עבור כוכב רשת המזון הבא. רשת המזון לא בדקה את המתכון הזה ולכן, אנחנו לא יכולים לעשות ייצוג לגבי התוצאות.