קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

Enchiladas Kingfish

Enchiladas Kingfish
מתכון Enchiladas Kingfish מוכן בסביבות שעה 1 והוא בהחלט יוצא מן הכלל pescatarian אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מנה זו מכילה סביב 24 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 463 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך גבינת צ'דר, שמן זית, פלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב טורטיות הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,צ'יפס סוכר קינמון כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. . , שהוא מוצק. נסו Hiramasa Kingfish Usuzukuri, Enchiladas Verdes con Pavo (Enchiladas טורקיה ירוק צ'ילה), ו אנצ'ילדות דה פולו (אנצ' ילדות עוף) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים קוביות דגים עם רוטב איטלקי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב איטלקירוטב איטלקי
דגיםדגים
2
תן להשרות לפחות 30 דקות. לדלות קוביות דגים בקמח ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
דגיםדגים
3
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). שמן קל 9x13 אינץ תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
4
במחבת לא מקל, מחממים שמן זית על אש בינונית גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים בצל ופלפל ירוק. מבשלים לאט, ערבוב מדי פעם עד ירקות רכים. מערבבים בקוביות דגים ומבשלים עד שהדגים רכים, כ 5 דקות. מערבבים במחצית סלסה ולהסיר תערובת מחום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
ירקירק
בצלבצל
סלסהסלסה
דגיםדגים
6
תערובת כפית לתוך טורטיות, להתגלגל ולמקם את התפר למטה במחבת אפייה מוכנה. כפית נותרה סלסה מעל האנצ ' ילדות ומפזרים גבינה מגורדת.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
טורטיהטורטיה
סלסהסלסה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים בתנור שחומם מראש במשך 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יינות טיודור באלו כרם פינו נואר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 68 דולר.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.