קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

Enchiladas Verde

Enchiladas Verde
המתכון אנצ'ילדות ורדה יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 1 שעה ו -30 דקות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 514 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן כל אחד. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכון זה מ mexican.food.com יש 1 אוהדים. אם יש לך חצאי חזה עוף, טורטיות תירס, עלה כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו Enchiladas ורדה, Enchiladas Verde, ו עוף אנצ'ילדות ורדה (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/4 כוס קלמארי מיובש - להשרות לפחות 15 דקות ואז לחתוך לחתיכות קטנות1/4 כוס קלמארי מיובש - להשרות לפחות 15 דקות ואז לחתוך לחתיכות קטנות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלה כוסברה (לקישוט)עלה כוסברה (לקישוט)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת כבדה (סגנון מקסיקני הוא עבה יותר קצפת) או קרם פרש או שמנת חמוצה דליל עם חלב או שמנתשמנת כבדה (סגנון מקסיקני הוא עבה יותר קצפת) או קרם פרש או שמנת חמוצה דליל עם חלב או שמנת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים (חבורה אחת גדולה)עלי כוסברה טריים (חבורה אחת גדולה)2שיני שום, חצוישיני שום, חצוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה, גרוסהחסה, גרוסה11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, לרבעיםבצל, לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקqueso פרסקו או queso anejo (גבינה בסגנון מקסיקני)queso פרסקו או queso anejo (גבינה בסגנון מקסיקני)3סראנו chilies, זרעים, גזע וצלעות הוסרו (יותר אם אתה רוצה יותר חום)סראנו chilies, זרעים, גזע וצלעות הוסרו (יותר אם אתה רוצה יותר חום)2חזה עוף נטול עצמות (שאריות טורקיה גם עובד טוב.)חזה עוף נטול עצמות (שאריות טורקיה גם עובד טוב.)201 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרtomatillostomatillos1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות, קצוץעגבניות, קצוץ12טורטיות תירס לבן (או עד 16)טורטיות תירס לבן (או עד 16)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פרנסיס פורד קופולן אורגון פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.