קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות78
מגזין

Geeta Dunty ' s Potato (And Veget) Bhaji

Geeta Dunty ' s Potato (And Veget) Bhaji
תפוחי האדמה של Geetan דודה (וירקות) Bhaji עשוי להיות רק את המנה בצד אתה מחפש. והוא יספק כ 2 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 348 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לך פלפל קאיין, תפוחי אדמה, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף יוצא מן הכלל של 88%. מתכונים דומים: Farali sukhi bhaji / Batata bhaji עבור מהיר, vrat, poori bhaji או batata bhaji-maharashtrian poori bhaji, ו vangi bhaji או vangyachi bhaji, maharashtrian vangi bhaji.

הוראות

1
מניחים תפוחי אדמה לתוך סיר גדול לכסות עם מים מלוחים; להביא לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים עד מכרז, על 20 דקות; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
חום שמן צמחי על חום בינוני; בצל מטגן, ערבוב לעתים קרובות, עד ריחני, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
בצלבצל
3
מוסיפים עגבניות ומבשלים עד שהבצל מתרכך והעגבניות רכות, 5 עד 10 דקות. מערבבים תפוחי אדמה, garam masala, פלפל קאיין, מלח, וסוכר לתערובת בצל-עגבניות; מבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד טעמים מעורבבים, כ 5 דקות. מערבבים כוסברה לתוך תערובת תפוחי אדמה ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
גארם מסאלהגארם מסאלה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
תפוח אדמהתפוח אדמה
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
סוכרסוכר
מלחמלח

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ליאו Steen Saini כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.