קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות4
ציון בריאות68
מגזין

Huevos Rancheros

Huevos Rancheros
צריך ללא גלוטן ארוחת בוקר צמחונית? ביצים מקושקשות יכול להיות מתכון מצוין לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 42 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 1220 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 16 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו בלי מלח שעועית פינטו, טורטיות תירס, יוגורט ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו ביצים Huevos Rancheros (ביצים Rancheros), Huevos Rancheros, ו Huevos Rancheros (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא WindRacer נהר רוסי פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.